Att man aldrig lär sig

Är pank efter varje semester. Man slösar för mycket pengar på helt onödiga saker , under semestern, och sedan så ångrar man sig. Varje år, samma visa.  Det värsta är att man slutar inte slösa när man kommer hem. Jag skyller allt slösande på alla reor som startar nu. Man lockas till butikerna och sedan slösar man återigen massa pengar på onödigheter, fast på hemmaplan.

Inget mer shoppande för min del. Skärpning nu Meri! Från och med imorgon så börjar jag spara. Försöka spara...

Kommentarer
Postat av: Anders

Haha känner igen mig i det du beskriver, fan vad man ångrar att man köpt en del efter ett tag som var helt onödigt.
Men det är väl så vissa människor klarar inte av att spara.

2007-08-03 @ 01:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0