En hemsk människa

Jag är en hemsk människa.  Varje år i snart 15 år har jag glömt min väns födelsedag. Hon är en av mina allra bästa vänner och trots det så lyckas jag glömma hennes födelsedag. Hur är detta möjligt? Varje år skämms jag så förfärligt och lovar att bättra mig men gör inte det. Nästa år sker samma sak och jag drabbas av tillfällig minnesförlust vid exakt samma tidpunkt.  Sen slår det mig flera dagar senare att jag återigen har varit en hemsk människa.

Förlåt söta! Stort grattis på födelsedagen, även det här året, i efterskott!  Får se till att gottgöra det på något sätt när du nu kommer hem från semestern.

Kommentarer
Postat av: iz - izzabelle.blogg.se

skriv upp det och sätt upp d ngn stans ;)

2007-08-08 @ 13:29:03
URL: http://izzabelle.blogg.se
Postat av: Meri

Iz: Det värsta är att jag HAR skrivit upp det i min kalender men glömmer det ändå! Brukar oftast inte titta i kalendern då det är semester.

2007-08-08 @ 13:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0