Fröken Hampa?

"Den underbara solhampan"

Vet ni vad det är? Jasså, inte det. Det är mitt namn på kinesiska. Ha! Hystersikt kul att man har ett sådant drogliberalt namn. Vem kunde ana det?!

Nu tror jag inte att det finns något som kallas för solhampa men direkt översatt så blir mitt namn just det.

Undrar vad mitt smeknamn skulle vara isf. Kanske bara Hampan? 
Lite hashish, någon?



                                                                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Mange

Om du fortsätter att publicera drogliberala bilder kanske någon kommer och tar dig i hampan?

2007-08-26 @ 20:11:16
Postat av: Meri

Mange: ah...så typiskt dig:)

2007-08-26 @ 21:23:12
URL: http://merycherry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0