Hör inte av dig människa!


Blir så jäkla förbannad på meningslösa samtal. Sådana där, där man snackar men ändå säger man inte ett skit till varandra. Sådant stör mig så förbannat mycket! Varför hör du av dig då? För att fråga hur jag mår och sedan vara tyst? Vad fan ska det vara bra för? Prata om du nu hörde av dig!

Och en sak till, när jag redan är igång, säg vad du tänker för jag vill inte slösa tid på att läsa mellan rader. Orkar inte med sådan skit. Jobbigt och tråkigt bara.

Har du ingenting att säga och ringer bara för att du har skuldkänslor och känner att du borde hört av dig så skippa samtalet. Skit i att höra av dig.

Over and out

Kommentarer
Postat av: rosenblom

Du kanske skall återgå till att aldrig svara i telefon?

2007-08-16 @ 12:35:06
URL: http://rosenblom.blogg.se
Postat av: Meri

Ros: Börjar tycka det ju.

2007-08-16 @ 13:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0