I´m baaack

Jag vet att ni har saknat mig:) Har dock varit lite upptagen och inte hunnit blogga.

Att träffa Robban var som vanligt härligt och uppfriskande. Han bjöd på äkta MacGyver mat, vilket alltid uppskattas!!!! Sen glömde han ge mig choklaaaa...men men, jag förlåter honom.

Ah, den mannen kan lira gitarr! Satt lite chockad och tyst då han började spela. Visste faktiskt inte att han var så bra. Sen tog rytmen över och Robban spelade medan jag dansade runt lite. Härliga metal-riffar. Varje gång jag börjar tror att metal är lite blä så hittar Robert något band som överraskar mig och får mig att tycka att det kanske inte är så pjåkigt. Speciellt a cappella-metal med trummor uppskattas av mig. Jupp, det finns, och det är jävligt bra!

Sen upptäckte jag en ny sida av mig själv som faktiskt är lite pryd iaf när det gäller nakna bilder. Robban älskar att ta foton och jag älskar konstnärliga foton så vi kollade på lite olika fotosidor och en fotobok. Vi upptäckte att  Robban gillar naket mer än vad jag gör. Konstigt nog:) Till och med de konstnärliga bilderna där tjejen är påklädd men har händerna på fel kroppsdel får mig att rysa lite. Där ser man...who know!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0