Smått besatt

Jag har blivit ett sudokufreak! Den som är mest överraskad över detta är jag själv. Har alltid fnyst åt folk som sitter på tåg och på kafferaster och löser dessa sudoku. Nu har jag blivit en av dem. Igår satt jag med ett sudoku i två och en halv timme! Herregud! De timmarna får jag aldrig tillbaka ju. Men det kändes ändå så jäkla bra när man väl hade lyckats lösa skitet. Muhaha!

Fast jag börjar ändå tycka att jag bör ägna mig åt mer meningsfullare sysslor. Kanske läsa en bok? Har en drös böcker jag ska lämna tillbaka till lite vänner imorgon. Det är böcker som jag INTE har läst ut. Var tog tiden vägen? Jag brukar planera för mycket och göra hälften av det jag planerar. Överbokar mig ständigt och sedan stressar jag ihjäl för at hinna med allt.
Hmm...eller så förtränger jag allt och sitter med mina sudoku. Så kan det kanske också vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0