Tänk om...

Igår hade jag en skum diskussion med syrran. Först var samtalet oskyldigt och det snackades om dans, musik och diverse tv program men sedan urartade samtalet till att handla om vilken tjej man skulle vilja ligga med ifall man var gay (och tjejen var gay). Syrran visste vem hon hade valt. Jag fick tänka till ordentligt där.

Hennes val var Beyoncé såklart. Då jag tog upp Ellen Degenerous som ett alternativ, så menade syrran att Ellen var "beneath her". Ett uttryck som jag helt missuppfattade på ett snuskigt sätt...såklart.

Till slut  bestämde jag mig för vem jag "ville ha". Charlotte från Sex And The City är mitt gay-alternativ. Hon ser ju så oskyldig och lite pryd ut. Det hade nog funkat bra det där. Vi hade nog bara suttit där och tittat blygt på varandra i mörkret.

Syrran påpekade dock att Samantha hade varit det bästa valet där, då hon säkert skulle kunna t.o.m förändra en helt från straight till confused. :)



Hm...svårt att välja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0