Vi drar till Malmö

Idag bär det iväg till Malmö. En het grabb och jag ska fika...eller nått. Det är roligt med sådana där snygga personer som inte riktigt vet hur snygga de är. De är lite ödmjuka med sin snygghet på något sätt. Får lust att skaka om honom ibland och påpeka hur sexig han är. Det är ju det vänner är till för! Man ska ju stödja varandra och uppmuntra varandra.

Ska även försöka besöka festivalen. Brukar tycka att det är lite mycket fjortisvarning över Malmöfestivalen men jag ska ge den en chans. Jag och Ylvsen har ju vårt barnasinne kvar så vi kan nog smälta in där ändå. Om inget annat kan man ju iaf äta en langos, eller två.

Kommentarer
Postat av: deafdisaster

Det händer att jag blir omskakad. Men det tar sisådär en kvart eller något för mig att fatta varför. Jag vet inte jag. Är inte bra på sådant.
Ibland får man känslan att flickor inte vågar gå fram till mig. Men det kan vara egot som talar.

2007-08-24 @ 12:09:16
URL: http://deafdisaster.wordpress.com/
Postat av: Meri

Disaster: Så du är en sådan underbar snygging som inte riktigt vet om att du är snygg? :) Ja du...då får du väl gå fram till tjejerna först ifall de inte vågar och är för bländande av din snygghet! :) Go for it!

2007-08-24 @ 12:29:44
URL: http://merycherry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0