Nya tag

Det är svårt att komma tillbaka till sina gamla rutiner efter semestern. Så är det efter varje semester. Svårt att vakna då väckarklockan ringer, svårt att vara alert, svårt att lägga sig i tid.  Ah! Jag bara klagar...ska sluta, jag lovar. Nu!

En av mina bästa vänners syster har fått en liten son! Världens sötaste pojke. Fick se foton på honom igår och han är sockersöt. Längtar efter att få träffa honom! Derya söta, nu är det din tur:) Du och Ibbe får sätta igång och jobba på det:) Ska bara låta bli ringa så ofta och störa.



Kommentarer
Postat av: Derya

Hej Meri!
Nu är jag tillbaka från Umeå, det har varit tuffa 12 dagar. Det första jag gjorde när jag satte mig vid datorn var att kika in på din blogg. Jag hoppas vi kan träffas snart, har saknat dig massor! Jag har saknat lilla Roni också, han är sååå söt. Vill ha en egen snart, då får du bli moster :)
Puss

2007-08-13 @ 11:38:27
Postat av: Meri

Derya: jag vill bli moster snaaaart! Skynda på:) Lovar att komma oftare till Stockholm då! :) Seee...försöker göra allt för att få dig att skaffa barn:)

2007-08-13 @ 13:39:01
Postat av: Derya

Haha. Om det är det som krävs för att du ska hälsa på mig i Stockholm så gör jag det gärna ;)
Men jag måste bli färdig med studierna först :(

2007-08-13 @ 17:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0