Återförenade!

Idag stötte jag oväntat på en gammal kursare som jag inte har sett på evigheter. Herregud Micke var hade du tagit vägen? Jag och Mange har ofta undrat vad det blev av vår Micke men han är nu återfunnen. Bor i Lund, mår bra och är sig lik. Eller nja, stilen är helt annorlunda men det är ändå samma gamla Micke. Han har gått och blivit någon typ av rockuppskattare med långt hår. Blev en trevlig liten återförening över en glass och en del skratt. Även telefonnr utbyttes och ett löfte om att träffas snart.

Får kanske träffas på Hellnight i Malmö, nu när Micke har upptäckt rocken:)

Kommentarer
Postat av: deafdisaster

Ah. Dessa rockers, min kompiskrets består endast av dem :)
Fast det är lite mer nitar och läder över det hela.

2007-06-20 @ 10:18:33
URL: http://deafdisaster.wordpress.com/
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Visst är det kul när man träffar gamla bekantskaper så där! Hoppas det blir träff av och inte bara utbyte av telefonnummer, det är så lätt att det blir så.

2007-06-20 @ 21:17:07
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0