En cherry i tidningen

Fick ett sms av kära Jasna idag där det stod: " Wow vilken cherry i tidningen! Haha, klockren bild! :) "

Och visst var jag i tidningen. Kolla Miss Cherry här: http://hd.se/landskrona/2007/06/24/haer-gaar-kunskap-foere-sommarlov/

Och ja, jag brukar alltid vara så jäkla entusiastisk på alla mina mattelektioner!

Hm...kom på att varje gång jag har hamnat i tidningen så har det haft något med skolan att göra. Men alltid har jag varit omnämnd som elev förutom nu, där man plötsligt står på den andra sidan katedern.


Kommentarer
Postat av: Derya

Snygg bild ;) Jag önskar jag hade dig som fysiklärare på gymnasiet, jag KANSKE skulle tycka mer om fysik då (Säg inte detta till Åsa!). Kan vi räkna ut mitt gyllene snitt nästa gång jag är i Skåne? :) Puss

2007-06-25 @ 10:15:11
Postat av: Meri

Derya: haha...nu rodnar jag ju:) Men Åsa var bra så mobba inte henne:)! Samtidigt är det ju så att olika elever föredrar olika lärarstilar. Och...klart vi ska mäta dig då du kommer ner. Du mäter mig och jag mäter dig, det brukar ju tjejer göra:)

2007-06-25 @ 16:05:12
URL: http://merycherry.blogg.se
Postat av: Derya

Jag mobbar ingen och speciellt inte Åsa, hon godkände mig i fysik ju hehe

2007-06-25 @ 17:10:10
Postat av: Meri

Derya: Hon hade aldrig godkänt dig om du inte hade förtjänat det ju! Så det är din förtjänst! :)

2007-06-25 @ 20:21:01
URL: http://merycherry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0