En svag person

Är rätt så sliten idag. Har sprungit runt hela stan och försökt fixa saker som behöver fixas innan semestern. Har dock inte hunnit bearbeta ens halva min semesterlista och jag åker imorgon. Hjääälp!  Det värsta är att medan jag skriver detta är jag smått tipsy. Var på Akro och skulle säga hejdå till grabbarna som jobbar där.  Gick sisådär. Min svaga karaktär och deras påträngande bjussande på drinkar slutade i att jag känner mig lite småberusad. Inte mycket men ändå smått vinglig. Klockan är inte ens åtta gott folk! Det här är illa. Jag tackade  tom nej då Micke ringde igår och ville ut för att jag ville packa o förbereda en massa och så hamnar man ändå i träsket. Not good!

Ni får väl räkna alla stavfel och bedömma utefter det hur vinglig jag är.


 Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0