Grillning

idag kommer halva tjocka släkten på besök och då är det grillning som gäller. Mums! 
Hade tänk kanske sola lite idag och läsa ngt skönt men får väl göra det en annan dag. Lite svårt göra det när släkten är på besök.

Lite pinigt vara vit då man enligt lag ska kunna bli lättare brun än de flesta svenskar (då jag inte är en äkta svenne).
Ska göra mitt bästa för att få lite färg så fort jag får möjlighet så man inte skämmer ut sig. Annars får man köra brun utan sol tills man lyckas få den här fina naturliga brännan utan några kemikaliska tillsatser. Lättare sagt än gjort för min del. Har fan en skum pigment som gör att jag får steka mig och steka mig för att bli sådär fint brun.

Ok ok...vet, innehållet är viktigare än ytan. Yeah yeah...whatever, jag vill vara schnyggt brun och därmed basta!
Så det ska minsann stekas i sommar. Både på grillen och på stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0