Hycklande bekymmer

Läste ett inlägg för inte så länge sen och har nu stört mig så mycket på det att jag måste skriva av mig lite. En ung svensk tjej skrev hur upprörd hon var över ett gäng unga invandrarkillar som väsnas så mycket utanför hennes fönster. De är ju så högljudda och så bryter de så förfärligt. Kan de inte sluta låtsas bryta utan prata riktigt svenska istället?

Förstår att det kan vara oerhört störigt då folk väsnas och är allmänt högljudda. Att de dessutom väsnas med brytning är ju skandalöst!

Det roliga i det här är dock inte att grabbarna väsnas och att tjejen stör sig på det utan att hon själv stavar fel, i självaste rubriken på inlägget. Ganska så lustigt med tanke på vad hennes inlägg handlar om. Föreslår att tösabiten inte ska kasta sten i det lilla i-lands glashus hon befinner sig i.

Kommentarer
Postat av: lina.

haha jag inser också det men jag har bett om ursäkt i alla fall:)
angående tjejen som inte vill störas av brytning:
fan vad folk är korkade!
jag får lust att placera femton skräniga trelleborgare utanför hennes fönster!

2007-06-28 @ 10:55:01
URL: http://livlina.blogg.se
Postat av: Meri

Lina: Jaaa...det hade nog varit ngt! Skånskan är ju underbart vacker:)

2007-06-28 @ 12:02:03
URL: http://merycherry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0