Klipp till mig

Snart är det slut för dagen. Sitter nu och bloggar lite bara innan jag sticker hem från jobbet. Det mesta som skulle fixas idag är fixat så det känns skönt. Slipper stressa runt mer idag. Det är fortfarande liteee osäkert om jag får tag på de där plexiglasrören men nu har jag iaf fått kontakt med röransvarige. Så vi får väl hoppas.


Har gått och stört mig på mitt hår i veckor nu. För långt, för risigt och allmänt blähä. Orkar inte vänta på att min frisör ska få tid med mig längre. Får gå förbi någon frissa idag och droppa in bara. Få skitet klippt.

Sådeså

Kommentarer
Postat av: melanie

jag vill också klippa mig! och färga..men när ska man ha råd med det då..:( hoppas du får det gjort i alla fall !:)

2007-06-13 @ 15:25:31
URL: http://www.melanieee.blogg.se
Postat av: Meri

Melanie: nu är det klippt:) Mer än halva hårlängden är borta. Gör man något så ska man göra det ordentligt:)fast det kostar en del ju:(

2007-06-13 @ 17:02:51
Postat av: majjanw

Vilken rolig blogg du har! Rolig läsning där jag känner igen mej i mycket.
Tack för inlägget i min blogg.
Ha, idag var jag sååååå nära att slinka in på nån Drop-in och kapa topparna, men NU SKA JAG HA LÅNGT HÅR!!! Så jag köpte en svindyr hårinpackning i stället, och så var jag på så glatt humör och ville unna mej detta:)
Ska följa din blogg framöver och se vad som händer med clifhanger`n.....
Ha en bra kväll!

2007-06-13 @ 18:51:43
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: majjanw

Jo, föresten, kommer du på någon lösning på bitchproblemet så meddela gärna mej- det är mej i ett nötskal när jag möter Han.
Vill jag testa? Sätter jag upp en mur? Vad? vad? vad?

2007-06-13 @ 18:56:38
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: syrran här

du är jättefin i din nya frisyr kan jag säga dig...det är nu man verkligen kan uppskatta dina naturliga lockar som jag är så avundsjuk på...mucho nice min principessa :)

2007-06-13 @ 19:07:20
Postat av: Meri

Majjanw: Hårinpackningar är alltid bra! Vilken hårinpackning använder du? Måste skaffa mig ny, min är slut. Använde Gliss (tror jag den hette).
Löser jag bitchproblemet så får världen veta det:)

2007-06-14 @ 16:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0