Koka vatten utan värme

Yeeey! Det gick jättebra idag! Trevliga tjejer som flitigt gjorde matematiska experiment och verkade ha roligt samtidigt. Sådant bör det vara mer av! Till och med tidningen var där och fotograferade och frågade en massa. Vi får väl se om fröken hamnar på bild:)

Imorgon bär det av i tryckets tecken. Fysikexperiment med tryck som grund. Mycket spännande! Det ska kokas vatten utan värme, liggas på spikmatta och en mumsmums ska omvandlas till en gigantisk mumsmums.

Låt mig alltid hava mitt barnasinne kvar!

Kommentarer
Postat av: syrran

åååh men då vill jag komma och göra en mumsmums till en gigantisk mumsmums!!! och att du ngnsin förlorar ditt barnasinne ska du inte ens oroa dig över...it ain't gonna happen! puss..btw, läste lite kommentarer och ville bara säga grattis till dig o rosen..om jag blir tärna, snälla tvinga mig inte ha på mig beige. puss o kram

2007-06-18 @ 19:41:17
Postat av: rosenblom

tack tack syrran ;-)

2007-06-18 @ 23:44:15
URL: http://rosenblom.blogg.se
Postat av: Jennie

Godmorgon!=)

2007-06-19 @ 09:41:46
URL: http://enannanjennies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0