Livlinor är bra att ha

Mycket ska fixas nu innan man får någon semester. Än är jag inte fri. Pustar djupast.

Skulle ringa till en av mina föredetta föreläsare från LTH igår men hade glömt vad snubben heter. Svårt ringa då utan ngt namn. Sökmotorerna fungerar tyvärr inte för en beskrivning. Fick ringa M och beskriva denna föreläsare i hopp om att vännen kunde gissa vem det var jag sökte. Kändes väl lite som att ringa en livlina ur "vem vill bli miljonär". Min beskrivning av föreläsaren:  "smått lömskleede och rödflammig i ansiktet" gav faktiskt bra resultat. Tänka sig! Och med tanke på att M inte själv har gått på LTH kändes det lite som en jackpot när han kom fram till vem det var jag desperat försökte få tag på.

Ska nu försöka övertala den lömskleende, och lätt rödflammige föreläsaren att låna mig tre plexiglasrör. Väldigt mycket hänger just på rören. Måste ha rör! Don´t ask why.

p.s. Det var mycket lättare att sova inatt. Tror jag börjar vänja mig vid hettan.

Kommentarer
Postat av: rosenblom

ok I won´t.
Eller...
Varför måste du ha rör?

2007-06-12 @ 16:06:45
URL: http://rosenblom.blogg.se
Postat av: Meri

Rosenblom: det är till en labb som jag ska göra med ett gäng tjejer. De gillar naturvetenskap extra mycket och vill inte ha sommarlov riktigt än.

2007-06-12 @ 18:34:36
Postat av: rosenblom

Nä, usch nej. Hemska tanke. Vem vill ha sommarlov...?

2007-06-12 @ 20:59:20
URL: http://rosenblom.blogg.se
Postat av: Meri

Rosenblom: jaaaag:)

2007-06-13 @ 14:19:01
Postat av: rosenblom

det var väl för väl :)
blev orolig ett tag...

2007-06-13 @ 14:45:34
URL: http://rosenblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0