Nedräkning och stress

Om en vecka åker man iväg. Det ska ätas god mat, umgås med släkt och vänner, solas och badas. Yeeey!  Samtidigt har jag tusen saker att fixa innan jag åker. Presenter ska inhandlas och lönelistorna ska lämnas in till sekreteraren. Har upptäckt att jag har jobbat gratis de senaste två månaderna. Händer ofta det där faktiskt. Glömmer alltid lämna in min lönelista till sekreteraren vilket resulterar att jag inte får ut lön. Så klart. Väldigt dumt av mig. Får massa skäll för det varje gång men likt förbaskat glömmer jag lönelistorna ändå. Sen får jag inte glömma tömma lite gamla skåp på fysikum för där kommer man antagligen inte vistas så mycket mer.

Nu är det dock grillning som gäller. Blev först tillfrågad om jag ville följa med och grilla och när man artigt tackar nej så plötsligt tvingas man. Är då inte längre tillfrågad utan beordrad att följa med och grilla. Det du. Vet inte om jag ska vara sur eller inte.  

Kommentarer
Postat av: Kasper

Jag måste fråga en sak. Hur gör du bloggen mer personlig rent grafiskt? Som t.ex bilden högst upp?

2007-06-24 @ 15:48:33
URL: http://kajan.blogg.se
Postat av: Meri

Kasper: ja du:) Det är en gåta. Man måste gå in i källkoden och mixa lite där. Bäst är det om du frågar ngn i din omgivning, som är lite mer datakunnig. Lycka till!

2007-06-24 @ 18:41:37
URL: http://merycherry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0