Skavsårsempati

Jobbade lite idag, fikade lite idag och shoppade lite. Var härligt träffa Robban, min galna tysk. Vi träffas alldeles för lite och det vet vi båda. Tiden är verkligen en bristvara.
Efter fikat tog tysken och jag en sväng in på apoteket. Satte mig ner en stund på en bänk inne på apoteket och tog av mig skon. Ja, det finns en bänk som man kan sitta på, iaf i  apoteket i Lund:) Nya skor ger lätt skavsår men tack o lov hade jag plåster med mig så det var bara att plåstra om lite. Haha...typsikt tjejer, har alltid med sig allt i handväskan. :) Det roliga var att det satt två tjejer på bänken bredvid mig och den ena satt och gjorde samma sak som jag. Plåstrade om sina fötter. Hon hade köpt nya skor hon med.

Sommarens plågor:)

Kommentarer
Postat av: deafdisaster

Haha. Underbart. Verkligen typiskt. Jag hehöver köpa nya skor, men får aldrig ändan ur vagnen för detta företag. Men då vet jag for future reference att plåster finns att hämta på bänken på apoteket i Lund. Med nya kicks är jag där på stört.

2007-06-15 @ 11:32:02
URL: http://deafdisaster.wordpress.com/
Postat av: Ikon

Haha. Det är verkligen en grej man glömmer på vintern när man längtar till sommaren. SKAVSÅR!
Tack för dina tröstande ord angående min överbra hörsel. Jag ska minsann tänka att jag har barnasinnet kvar, thanx. För tillfället har jag barrakerat mig i sovrummet och vägrar gå ut i tjutet medan min sambo tror jag har blivit galen. Illa.
Trevlig helg!

2007-06-15 @ 12:00:36
URL: http://ikon.blogg.se
Postat av: Nina

SHIT, denna veckan går verkligen under temat tyskland!!

2007-06-15 @ 13:05:51
URL: http://knyster.blogg.se
Postat av: meri

Deafdis: Plåster finns inte på bänken men alla töser som sitter på bänken har garanterat plåster i sina handväskor. Gör en empirisk undersökning! :)
Ikon: Jag vet. Blir smärtsamt påmind varje sommar dock:)
Nina:Hahaha! Oh yes my dear.

2007-06-15 @ 14:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0