Svara eller icke svara, det är frågan!

När jag var yngre var jag en flitig mobiltelefon användare. Det ringdes en hel del och smsades hit och dit. Nu däremot har jag blivit helt usel på att använda min mobil. Verkligen usel! Speciellt när det gäller att svara då någon ringer. Hör aldrig telefonen då den ringer. Det här stör många av mina vänner, eller nja, inte många utan snarare alla. Vet dock inte hur jag ska bli av med denna dåliga ovana som jag har byggt upp.

Mitt ex ringde i förrgår och blev helt stum när jag svarade i telefonen. Han hade sagt att han skulle ringa och när han skulle ringa så jag var ändå lite förberedd på samtalet, trots det blev han helt chockad då jag faktiskt svarade.  Mirakel händer väl ibland:)

Måste försöka bota denna ovana. Några tips?
Vill ju faktiskt kunna nås av folket men är kanske lite för självupptagen då och då, så jag sållar bort allt omkring.


Kommentarer
Postat av: rosenblom

det är egenheterna som gör en speciell... låt batteriet bara dö... ;-)

2007-06-29 @ 16:28:17
URL: http://rosenblom.blogg.se
Postat av: Meri

Vill helst vara speciell på ett positivt sätt dock:)

2007-06-29 @ 19:38:10
URL: http://merycherry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0