Vill man vara fin...

Det är riktigt mörkt ute idag. Regnigt, blåsigt och smått dystert. I äkta tjejanda försökte jag pigga upp min tillvaro med ett varmt bad. Sådär äkta tösaktigt med rosa badsalt och skum o grejer. Så där satt jag i badet, med mitt badsalt och en sån där badsvamp, nynnandes till Bananaramas gamla låtar. Hur mysigt som helst.

Jag borde aldrig tittat ner på badrumsgolvet. Big misstake to make. Något jäkla glapp mellan badkaret ,och röret för badvattnet, hade orsakat en mäktig, rosafärgad vattenpöl som täckte halva badrumsgolvet. Inte roligt alls. Där fick man avbryta sitt spainspirerade bad och försöka få upp allt jäkla vatten.

Och nu är tillvaron sådär lite dystert grå igen. 

Kommentarer
Postat av: rosenblom

regnigt och dystert? i vilken världsdel då?

2007-06-16 @ 19:13:10
URL: http://rosenblom.blogg.se
Postat av: Meri

Rosen: I skåne:( jag vet...det är sol i stockholm. pratade nyss med en stockholmare och jag är avis på ert väder.

2007-06-16 @ 19:40:55
Postat av: rosenblom

det skall du va ;-)

2007-06-17 @ 00:48:06
URL: http://rosenblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0